نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک

ساخت وبلاگ

کلمه دکت مخفف DECT =Digital Enhanced Cordless Telecommunications می باشد. فناوری دکت ، فناوری است که در تلفن های جدید خطوط ثابت تعبیه شده است تلفن های DECT وسایلی هستند که برای برقراری اتصال از طریق خط تلفن به وسیله ی اتصال بدون سیم گوشی و پایه مورد استفاده قرار می گیرند. فناوری آنالوگ استفاده شده در مدل های جدید تلفن بی سیم منجر به بالا رفتن کیفیت صدا شده است. این فناوری با فرکانس هاي (1880 – 1900) مگا هرتز کار مي کند. فناوری DECT هم در سیستمهای تلفنی آنالوگ و هم در مراکز تلفن VoIP قابل به کارگیری است.
تلفن Wifi از تکنولوژی اینترنت بی سیم برای برقراری تماس تلفنی استفاده می کند. گوشی‌های‌‌WiFi بر خلاف سیستم DECT به هیچ آنتن خاصی وابسته نیستند و با Accsses point موجود وارد شبکه محلی شده و به مرکز تلفن VoIP متصل می‌شوند.
سیستم wifi و آنتن DECT شرکت فاطررسانور با فراهم کردن بستر ارتباطی پاسخگوی کارمندان و یا مدیرانی است که  نیاز به حضور در قسمت های مختلف شرکت را دارند و  هم چنین هم زمان پاسخگوی تماس های ورودی خود نیز می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
تلفن wifi و آنتن DECT

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : Ip,Voip,گوشی,تلفن,Ip phone,گوشی تلفن,تلفن اینترنتی,تلفن ip,تلفن voip,سیستم voip,مرکز تلفن ip,سانترال voip,گوشی voip,سانترال ip,فاطررسانور, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 429 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت: 16:39

گیت وی در واقع یک روتر است که دسترسی شبکه شما را با شبکه های دیگر میسر می سازد. پیش فرض گیت وی یک روتر است که تمام درخواست هایی که برای آن مسیر دیگر تعیین نشده به آن ارسال می شود.
یک گیت وی VoIP اتصال سیستم تلفنی VoIP به شبکه مخابراتی تلفن آنالوگ را امکانپذیر می کند. گاهی به این تجهیزات گیت وی های IP نیز گفته می شود. گیت وی های VoIP از اهمیت خاصی در یک سیستم تلفن مبتنی بر IP برخوردارند و کیفیت صدا و پایداری سیستم تا حد زیادی به عملکرد آن ها وابسته است. گیت وی های سری MX شرکت فاطررسانور با برند  Newrock و با  ظرفیت های  مختلف جوابگوی نیاز های ارتباطی VOIP شما می باشند.برای کسب اطلاعات بیشتردر این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گیت وی voip

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گیت وی, گیتوی, تجهیزات شبکه, گیت وی ویپ, گیتوی ویپ, گیت وی voip, گیتوی voip, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 435 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت: 16:29

امروزه تکنولوژی های مرتبط با شبکه به طور روز افزون در حال پیشرفت است.تجهیزات میکروتیک نیاز متخصصان شبکه را نسبت به روتر های گران قیمت سیسکو تا حد بسیار زیادی برطرف کرده است. میکروتیک یک مسیر یاب است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده است و به دو صورت سخت افزاری و نرم افزاری ارائه میگردد . که در حالت سخت افزاری ، سیستم عامل میکروتیک بر روی یک برد نصب شده است.میکروتیک به تدریج توسعه یافت و تا امروز امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده است.شرکت فاطررسانور روترهای برد میکروتیک را به مشتریان خود معرفی می کند این دستگاه جزو مسیریاب‌های قوی و هم رده مسیریاب‌های شرکت سیسکو می‌باشد و دارای ویژگی های منحصر به فرد می‌باشد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیراشاره کرد: مسیر یابی، دیوار آتش٫بی سیم، VPN ، فایروال ، کنترل پهنای باند ، هات اسپات(مدیریت کاربران) و  هم چنین قابلیت Wireless  را در خود گنجانده است.روتر بردهای شرکت فاطررسانور با کارایی بالا و قیمت مناسب و هم چنین خدمات پس از فروش با کیفیت بالا، پاسخگوی شما  مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.
روتر

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : روتر,سوئیچ,میکروتیک,مسیریاب,راه اندازی شبکه,تجهیزات شبکه,نصب شبکه,طراحی شبکه,مودم روتر, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 483 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1393 ساعت: 16:25

فکس KX-FC265 دارای یک گوشی بیسیم و سیستم پاسخ گویی دیجیتال می باشد.
سرعت ارسال فکس این دستگاه 9.6 Kbps و دارای حافظه ی 28 صفحه ای در صورت نبودن برگه و دارای دفترچه تلفن 100 شماره ای و قابلیت CID می باشد.
برای اطلاع بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
فکس پاناسونیک مدل KX-FC265

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : فاکس,فکس,فکس پاناسونیک,پاناسونیک فکس,دستگاه فکس,فاکس پاناسونیک,فکس پاناسونیک مدل KX,FC265, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 449 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت: 16:27

در جایی‌که اطلاعات منتقل شده بر روی شبکه‌های کامپیوتری شکل صوتی به خود بگیرند VOIP مطرح می‌شود. امروزه VOIP و انتقال صوت بر پایه این فناوری به‌صورت یک‌ تجارت بزرگ در آمده است که هم‌چنان روند رو به رشد بالائی دارد. تلفن IP مدل VP-530  با قابلیت هایی هم چون سادگی و سهولت کاربری، قیمت مناسب مکالمات، کیفیت بالا و کم نظیر صدای مکالمه  توانسته نیاز مشتریان خود را برطرف نماید،از ویژگی های فنی  این مدل می توان صفحه نمایش رنگی 7" digital TFT-LCD with 800x480 pixels resolution، دارای دوربین قابل چرخش 2 مگاپیکسلی، قابلیت تنظیم پهنای باند128 Kbpsتا 1 Mbps، قابلیت تشخیص فعالیت گفتار ، هم چنین  بهره گیری از تکنولوژی صدای HD و بسیاری از مزایای دیگر اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر با کلیک برروی لینک زیر به سایت شرکت فاطررسانور مراجعه نمایید.
تلفن IP مدل VP-530

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : تلفن, تلفن اینترنتی,ویپ,تلفن رایگان اینترنتی,تلفن اینترنتی رایگان,نرم افزار تلفن اینترنتی,تلفن IP مدل VP,530, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 485 تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393 ساعت: 16:23

به دلیل ویژگی هایی که ویدئو پروژکتور مدل PT-LX321 دارا میباشد بسیار مناسب محیط های آموزشی است. وزن کم ) 2.5 kg) و نویز پایین ) 29 دسی بل ( این دستگاه که موجب تمرکز حضار به سخنران می شود از جمله ی این ویژگی ها است.

همچنین طول عمر لامپ بالای این ویدیو پروژکتور موجب کاهش هزینه ها می شود.

از دیگر ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شدت روشنایی: 3200 انسی لومنز

رزولوشن واقعی: XGA - 768*1024

کنتراست: 7500:1

وزن: 2.5 کیلوگرم

برای اطلاع بیشتر از این محصول و سایر محصولات شرکت فاطر رسانور نمایندگی پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

ویدئو پروژکتور مدل PT-LX321

 

 

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : ویدئوپروژکتور,ویدیوپروژکتور,ویدئوپروژکتور,دیتا پروژکتور,پروژکتور,ویدئودیتاپروژکتور,قیمت پروژکتور,ویدئو پروژکتور مدل PT,LX321, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 576 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت: 16:27

این مدل ویدئو پروژکتور از محصولات پاناسونیک، مناسب سالن های متوسط  کنفرانس و همایش می باشد، این قابلیت در این ویدئوپروژکتورها وجود دارد که در مکان هایی که روشن هستند نیز با لنز ثابتی که در آن تعبیه شده است بتواند با حسگر نور محیط، روشنائی تصویر  را تنظیم نماید. تکنولوژی ساخت دیتا پروژکتور مدل    PT-VX500 پاناسونیک LCD می باشد، شدت روشنایی 5000 انسی لومنز، کنتراست 4000:1، طول عمرلامپ 4000ساعت و وزن 4.8 کیلوگرم از دیگر مشخصه های این دستگاه می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
 ویدئو پروژکتور PT-VX500

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : ویدئوپروژکتور,ویدیوپروژکتور,ویدئوپروژکتور,دیتا پروژکتور,پروژکتور,ویدئودیتاپروژکتور,قیمت پروژکتور,ویدئو پروژکتور مدل PT,VX500, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 487 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت: 16:23

امروزه سازمان ها و شرکت ها به دنبال راه حلی بهینه و در عین حال سریع به منظور ایجاد یک پل ارتباطی درون سازمانی و برون سازمانی می باشند.  تسهیل در ارتباطات در زمان عدم حضور کاربر،پاسخگویی مناسب به مشتریان بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و هزینه، عدم  محدودیت‌های زمانی و مکانی برای مخاطب در خصوص ارسال پیغام به مشترکین و بسیاری موار د دیگر می باشد.به منظور رفع این نیاز مندی ها شرکت فاطررسانور نماینده محصولات پاناسونیک، صندوق صوتی را به مشتریان خود پیشنهاد می دهد،این دستگاه دارای قابلیت هایی هم چون چندکانال ارتباطی همزمان (تماس همزمان(،ایجاد پیغام های چند زبانه،منوی پست صوتی و تصویری VM Menu  جهت راهنمایی کاربران،پخش پیغام اتوماتیک برای مناسبت های خاص،صندوق ضبط انتقادات و پیشنهادات و شکایات،مسیر دهی به تماس ها با شماره تلفن های خاص و از قبل مشخص شده و بسیاری ویژگی های بارز دیگر می باشد وهم چنین کاربران محترم می توانند براي صندوق هاي صوتي قابليت ها و محدوديت ها ي خاصي را در نظر بگیرند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

صندوق صوتی

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : صندوق صوتی, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 445 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1393 ساعت: 16:56

فکس دستگاهی است که امکان دریافت اطلاعات  و ارسال آن  از طریق خط تلفن  را میسر می سازد. امروزه دستگاه های فکس  هم به عنوان چاپگر و هم اسکنر به  کار برده می شوند با این قابلیت که امکان اتصال به کامپیوتر را دارند که این منجر به کیفیت بالای تصاویر می شود.شرکت فاطررسانور نماینده رسمی محصولات پاناسونیک در کشور ما دستگاه فکس لیزری خود را باتنوع بالا، ظاهری مدرن ،کیفیت و کارایی مناسب و با گارانتی به شما عرضه می نماید.این دستگاه دارای قابلیت هایی هم چون سیستم کپی پیشرفته، امکان ارسال فکس از راه دور،چند منظوره ( اسکنر ، پرینتر ، فکس ، کپی)، سرعت چاپ  بالا در دقیقه وبسیاری قابلیت های دیگر می باشد .هم چنین در دستگاه فکس لیزری پاناسونیک ماندگاری چاپ روی کاغذ بالا است . این دستگاه ها دارای حافظه در نبود کاغذ و همچنین دارای جعبه خشاب بابت نگهداری کاغذ می باشند .جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

فکس لیزری پاناسونیک

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : فاکس,فکس,فکس پاناسونیک,پاناسونیک فکس,دستگاه فکس,فاکس پاناسونیک,فکس لیزری, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 477 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1393 ساعت: 16:27

تلفن سانترال پاناسونیک  در کنار دستگاه سانترال پاناسونیک  این امکان را به شما میدهد که خطوط داخلی و شهری خود را مدیریت نمایید،هم چنین امکان برقراری کنفرانس، انتقال خطوط به قسمت های دیگر شرکت، 8کلید CO ، بلندگوی دیجیتال و قابلیت های دیگر را شامل می شود،جهت کسب اطلاع و مشاهده سایر مدل ها  با کلیک بر روی لینک زیر، به سایت شرکت فاطررسانور نماینده پاناسونیک مراجعه نمایید.
تلفن سانترال   KX-DT 321

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : سانترال,مرکز تلفن,تلفن سانترال,سانترال تلفن,سانترال پاناسونیک,پاناسونیک,تلفن سانترال, KX,DT 321, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 475 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت: 16:16

تلفن سانترال به تلفن های رومیزی ای گفته میشود که میتوان چند خط شهری و داخلی را با آن کنترل کرد.

اگر شما 20 خط شهری داشته باشید در حالت عادی احتیاج به 20 عدد تلفن دارید که نمی توان همه آنها را روی میز قرار داد برای رفع این مشکل احتیاج به تلفن های سانترال است که مشکل ما را حل کند.

از دیگر مزایای تلفن سانترال ارتباط داخلی با دیگر اتاق های داخل سازمان بدون هزینه تلفن می باشد.

همچنین میتوانید همزمان چند نفر را پشت خط نگهدارید یا اینکه هر خطی به اپراتور وصل شود، اپراتور می تواند به مسئول مرتبط برای پاسخ گویی انتقال دهد.

تلفن سانترال KX-DT 346 دارای خصوصیات زیر می باشد که شرکت فاطر رسانور قادر به ارائه ی آن می باشد.

  • نمایشگر 6 سطری نورانی
  • 24 کلید شهری قابل برنامه ریزی
  • توانایی پشتیبانی بلوتوث

برای اطلاعات بیشتر از ویژگی های این مدل و مدل های دیگر تلفن سانترال ،بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تلفن سانترال KX-DT 346

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : سانترال,مرکز تلفن,تلفن سانترال,سانترال تلفن,سانترال پاناسونیک,پاناسونیک,تلفن سانترال KX,DT 346, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 428 تاريخ : شنبه 11 بهمن 1393 ساعت: 16:17

شرکت فاطررسانور تلفن بیسیم مدل KX-TG3662   پاناسونیک را با ظاهری متفاوت  و متنوع به شما عرضه می نمایداز قابلیت های این گوشی بی سیم  می توان به  تکنولوژی تا   2.4 گیگا هرتز، قابلیت افزایش تا 6 گوشی ، سیستم CID ،سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای در صورت عدم پاسخگویی مخاطب،امکان برقراری کنفرانس و بسیاری ویژگی های برتر متناسب با نیازهای مشتریان اشاره کرد،برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گوشی تلفن بی سیم KX-TG3662

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم,گوشی تلفن بی سیم KX,TG3662 , نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 393 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت: 16:12

این مدل تلفن بی سیم پاناسونیک مناسب برای محیط های متفاوت  است به ویژه مکان هایی که نیاز به یک تلفن ثابت احساس می شود، و در صورت نیاز می توان با استفاده از هندست های بی سیم و تبدیل تلفن به یک ایستگاه پایه از آن استفاده کرد. با توجه به این ویژگی ها، میتوان تلفن بی سیم KX-TG3661را برای دفاتر کاری بسیار ایده آل دانست. از ویژگی های دیگر این مدل موارد زیر را می توان نام برد:

  • سیستم پیام گیر دیجیتال 12 دقیقه ای
  • قابلیت سیستم CID (شماره انداز)
  • ضبط مکالمات
  • دفترچه تلفن 100 شماره ای

برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG3661

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم,گوشی تلفن بی سیم مدل KX,TG3661, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 435 تاريخ : سه شنبه 7 بهمن 1393 ساعت: 16:08

امروزه استفاده از تلفن بیسیم در تمام محیط ها مرسوم می باشد و نقش تلفن های رومیزی به ویژه در منازل کم رنگ شده است.
تلفن های بی سیم در مدل ها و کاربرد های بسیاری تولید می شوند. که شرکت پاناسونیک یکی از تولیدکنندگان اصلی این مدل ها می باشد.
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG1311 یکی از مدل های محبوب پاناسونیک می باشد که به دلیل کاربری آسان آن بسیار محبوب می باشد.
چند نمونه از ویزگی های این مدل در زیر لیست شده است.
•    قابلیت Caller ID
•    دفترچه تلفن 50 شماره ای
•    9حافظه براي شماره گيري سريع
برای اطلاع بیشتر از ویژگی های این مدل و سایر مدل های پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG1311

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم,گوشی تلفن بی سیم مدل KX,TG1311, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 432 تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت: 16:10

شرکت پاناسونیک با تولید محصولات اداری و ارتباطی توانسته بخش عظیمی از تولیدات این صنعت را به خود اختصاص دهد. برند پاناسونیک از دیرباز در تمام نقاط جهان و از جمله ایران برند محبوب مردم بوده است.
تلفن بی سیم از اولین تولیدات این شرکت می باشد که همچنان در مدل های مختلف با کیفیت بالا تولید می شود.
طبق تقاضای مشتریان تلفن بی سیم هایی با قابلیت سیستم پیغام گیر خودکار تولید می شوند که در صورت عدم پاسخگویی به تماس به صورت خودکار تماس روی پیغام گیر رفته و ضبط می شود.
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG5771 دارای این قابلیت می باشد.
از دیگر ویژگی های این مدل می توان به موارد زیر اشاره نمود:
•    سیستم پیام گیر دیجیتال 16 دقیقه ای
•    قابلیت CID گویا
•    دفترچه تلفن 50 شماره ای
•    امکان برقراری کنفرانس
برای اطلاع از سایر ویژگی های این مدل و مدل های دیگر پاناسونیک بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
گوشی تلفن بی سیم مدل KX-TG5771

نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک...
ما را در سایت نمایندگی رسمی محصولات ارتباطی پاناسونیک دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن, تلفن پاناسونیک,تلفن بی سیم,تلفن بی سیم,گوشی پاناسونیک,بی سیم پاناسونیک,تلفن بی سیم پاناسونیک,تلفن بیسیم پاناسونیک,تلفن پاناسونیک بی سیم,گوشی بی سیم,گوشی تلفن بی سیم مدل KX,TG5771, نویسنده : شرکت فاطر رسانور fater بازدید : 421 تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393 ساعت: 16:06